ett inlägg i tristess..

Jag mår riktigt bra idag. Eller just nu iallafall. Det var tungt tidigare idag. Men nu jäklarns.
Synd bara att jag är så rastlös att jag tror jag ska lägga mig och sova snart, haha.

Tara kom hem runt tolv-halv ett så jag gav barnen mat och sen på med ytterkläder på oss alla och så gick vi ut i snön! åååh det var så kul. Vi var ute i närmare två timmar och det var underbart.
Det är något med snö och barn. Man känner bara att livet är enkelt.
Sen började Erin såklart gråta (hon gillar verkligen inte kyla) så vi var tvungen att få hem henne.

När vi kommer hem så var Andrew hemma. Det är fascinerande för mig som kommer från ett ställe med ändå rätt bra med snö på vintrarna att hela landet stannar upp för att lite snö kommer.
Dom har inte vinterdäck, traktorerna har inte ens kedjor liksom?
Att dom inte är förberedda fattar inte jag. Och dom säger liksom att "ja men det är bara dom senaste åren vi haft tung snö", ja men var förberedd ändå? Nu vet ni ju att det KAN komma. Då är det ju bättre att kunna hantera det än att stänga ner hela landet liksom.

Jag lyssnar på sliskiga kärlekslåtar och längtar hem.

Jag måste sluta äta godis, dricka cola och äta pizza. Det är fan dags nu alltså. Jag såg mig i spegeln och ba PHEW! visserligen hade jag precis ätit.. men ändå XD hahah

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0