tur till dublin..

Det började inte ens bra.. Det började med att jag hade 10 cent på mobilen kvar.
Andrew släppte av mig vid bussen och jag väntade..och väntade..och väntade. Bussen var en halvtimme sen! WTF!
Sen gick det bra. hittade till Trinity College där jag skulle träffa Julia. Sen hittade jag inte Julia! och jag kunde inte ringa henne.
Ah precis när jag gav upp (så som det brukar vara) så hittade jag åt henne. sen blev allt bra igen. Vi gick och åt på Subway, är verkligen inte van med att handla med Euro och beställa något på engelska..
Sen gick vi till Carroll's.. VÄÄÄÄRLDENS sötaste souvenir-shop. Jag hittade en mycket awesome tröja:
 Awesome if i may say so.. :3

På vägen hem så wehey! fick sitta brevid en karl som luktade både svett och öl... och på allt det satt han och drack öl också.. OCH satt och sneglade på mig heeela tiden. Lite creepy.







over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0