tisdag och hemlängtan...

Jag har pms, oh yes.. den där jävla pms:en förföljer mig vars jag än far verkar det som ;o
Vilket gör att jag är überkänslig.. gråter för minsta lilla.
Nej vet ni vad, idag tänkte karin passa på att få en rejäl släng av hemlängtan också. Bara för kul.
Jag tappar dessutom tussar av hår och mina eksem har börjat blossa upp. Är karin stressad? oja. haha! Nej egentligen handlar det om att jag inte är van med allt. Att allt är nytt. Men ändå. Jag blir som fem på nytt när jag smörjer in huden efter duschen och det börjar svida.

Sen behagade flickorna inte bete sig idag heller. Erin vägrade sova och var grinig hela eftermiddagen och Sorlaith var...Sorlaith. haha. Hon gnäller för minsta lilla, plus att hon vägrar äta. Men jag älskar mina trallande töser ändå <3
För när dom inte är så så är dom ju hur go och hur fantastiska som helst.

Så nu sitter jag här med choklad värt... 5.55 och mumsar järnet..
och väntar på att fredag ska komma, då jag ska in till Dublin Airport och hämta upp min älskade anna <3 gud vad jag saknar anna..

det jag längtar efter allra mest just nu; vara i sverige, rättare sagt övik, i en litenliten lägenhet uppe på en topp där någonstans med en fantastisk man.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0