igår...

Var nog den mest krävande dagen som dom kan åstadkomma..
Dom var smågriniga hela dagen vilket gjorde att jag fick springa som en galning. Den enda gången de var helt lugn båda två var när vi var ute på promenad, och då somnade Erin istället. Dumt av mig att ta dom ut på promenad innan dom skulle sova, för då de skulle sova så vägrade Erin sova istället. Crap! hon skrek i typ en timme.
Under den timmen var jag tvungen att stressa mig igenom att sopa, skura och stryka kläderna.
Sen när jag väl var klar fick ajg gå upp och hämta henne.

Sorlaith sov som en stock i två timmar ungefär, tack och lov. Då var jag ju bara tvungen att ta hand om Erin en timme.. så jag hann ju få lite gjort iaf. OCH jag fick i henne en hel lunch, vilket hon vägrat senaste dagarna.
Sorlaith när hon vaknade upp... not so much.

jag lyckades åtminstonde undvika bajs under nageln igår! haha. yucki.

Jag fick fish 'n chips igår btw :3 igen.. yumyum! gudars så gott det är alltså.

Somnade tiiidigt igår kan jag säga ;o hur tidigt som helst. runt sju ungefär.. haha.

over 'nd out...for now

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, hänt idag då? :P

2010-08-28 @ 15:42:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0