idag..

har bokstavligt talat ingenting hänt. Jag tittade ut imorse när jag vaknade och släppte ut en stor suck för vädret är sämst. Det börjar regna lite då och då.
Folket for iväg till Dublin, de skulle fara på någon utställning med barnen. Så jag är alldeles ensam hemma. Vilket är rätt skönt faktiskt.
Imorgon ska jag själv in till Dublin, träffa en tjej från Tyskland, hon har varit här lika länge som jag och vi ska ta en kaffe och surra lite.
På måndag ska jag träffa en tjej som känner de andra som varit aupair i den här familjen, hon ska visa mig irland lite och sådär. Hon bor 10-15 minuter härifrån och har bil. Så hon skulle hämta upp mig på måndag kväll :)

Jag haar...tagit en dusch idag, det är ungefär det roligaste jag gjort.. och ätit brun bröd :3 höhöh.

 <3 jag = sant.

Jag kommer lätt sakna brun bröd när jag far hem xD


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0