forts..

för att fortsätta uppdatera er..

Jag låg på min säng vid datorn lite, in kommer den äldre av barnen och klättrar på mig. Tillslut kröp han in under tröjan på mig (bara benen stack ut!) och tillslut började jag gå runt med honom under tröjan. Andrew började asgarva och frågade  "do you have a hump on your back?" och efter ett tag ba "Karin, have you seen Dualtach? I've looked everywhere and I can't find him!" jag: "noo! i've looked too! I can't find him"
och så hör vi Dualtach börja fnissa bak i ryggen på mig ungefär. haha.

och nu håller han på hela tiden och typ "I WANNA GO AGAAAIN!"

så vi ser väl om  jag ger med mig tillslut :P

over 'nd out .. for now

Kommentarer
Postat av: Haans =D

Hur faaasen uttalar man hans namn? Dollchack? :P

2010-08-22 @ 02:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0