ca 15 timmar kvar..

jag tänkte uppdatera ännu en gång, mest för att vara dryg och jag kommer inte få möjlighet att uppdatera på någon dag. så ni är förberedda ;)
Jag kommer dessutom inte har tid att uppdatera något mer innan jag far så.

Jag sitter för tillfället och väntar på att micke ska komma hem så jag får gå och fortsätta packa, mamma tyckte att jag kunde packa ändå men det känns väldigt som att näe, jag vill inte lämna hundarna och så när jag kommer ner igen så är det fullkomligt kaos.
Känns inte så exalterande.
Det är fullt upp ikväll, ska hinna träffa fredrik, och sedan fara till anna och mysa med hon, hans och sannah.
Klockan tre åker vi tillbaka hit till domsjö och hämtar min packning, sedan far vi.
Fattar ni, sedan far vi till umeå. Vilket resulterar i att jag sätter mig på ett flyg ner till sthlm. Och sen... sen.. kommer jag bara POFF vara i Dublin. Ett ställe jag verkligen aldrig varit på förut. Och jag som knappt någonsin varit utomlands.
Gud så läskigt, jag börjar förstå vad folk menar med att jag är modig. Men jag är ju inte modig egentligen, jag är dumdistrig, yes i am. Men modig. na-aa :o

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0