andra dagen själv hemma..

Jag sitter här med mina två trallande töser som tittar på tv.
Det är andra dagen alldeles själv med dom här två. Och jag älskar varje sekund.
Jag är dock slutkörd på kvällarna av någon anledning. Det är väl det att jag inte sover tillräckligt.
Dom är hur go som helst, båda två.
Sorlaith är mer den som sitter fastklistrad på en. Hela dagen igår så satt hon så gott som fast vid mig. Några timmar spenderades i fotöljen med henne i knäät.

Bästa händelsen igår var när Sorlaith satt i mitt knä vänd mot mig och hon tittar ner, börjar asgarva och så börjar hon peta på mina bröst.. ?! WTF! haha. Som anna sa när jag berättade för henne; "Alla gillar dina bröst, Karin".

Just nu sitter dom och kollar på BabyTV och dricker vatten. Dom är rätt lugna ^^ Kaffedags för mig iaf, ögonen börjar svida.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Hans

Awesome! =D

2010-08-26 @ 21:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0