9 dagar kvar..

jag började packa igår. Jag tycker alltid att jag har så lite kläder, men nu insåg jag att... jag har ju hur mycket kläder som helst.. och fler ska inköpas.
Jag måste ju ha något från irland ffs :D haha
Jag börjar bli en aning irriterad på snickarna för övrigt. Dom är ju jätte trevliga (säkert) men inte klockan sju på morgon och när dom står utanför ens öppna fönster och använder en spikpistol.
Det är nog inte så många som vet hur högt en spikpistol faktiskt låter när man ligger och sover.
Det slutade med att jag slängde igen fönstret och startade musik rätt högt. Så slocknade jag igen.
Dagen fortsatte rätt dåligt när jag kom ner och valparna var sjuka. Valpen med rött halsband var väldigt krasslig.
Usch jag blir som en orolig mamma när dom blir sjuk. Jag gillar det inte.
Det slutade med att han låg och sov på min arm ett tag. Sedan åkte dom till veterinären i umeå för att vaccinera dom och sådär.
Sedan blev dagen dock lite bättre när jag tog in posten och jag hade fått ett brev av skatteverket..  jag fick 300 av dom ;D

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0