8 dagar kvar...

Jag tog en yttepytte paus från packning och mentalförberedning... och åkte in till stan och satt in mina pengar ;D whiip!
och så gick jag och nana en liten sväng på stan. Jag hittade ett übernagellack :o
exakt ett sånt som jag letat som en galning efter! Med en jätte smal pensel, inte absolut snyggaste färgen tror jag men vafan, för 15 spänn var den jävligt snygg :D
Nu blir det äntligen lite lättare att måla naglarna.
Och så köpte jag ett svart nagellack.

Anna hittade det coolaste nagellacket dessutom..  cool va?
man målar den normalt över hela nageln och sedan under tiden den torkar så verkar det vara så att den spricker upp sådär.
Sjukt häftigt iallafall. Och snyggt ;o Jag skulle köpt om jag hade haft pengar till det.
Den kostade 69 kr på Åhléns och man var tvungen att ha isadora som baslack också.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0