3 dagar kvar...

Egentligen anser jag att det bara är två dagar kvar. Eftersom jag lämnar övik halv fyra på morgonen på fredag.
Jag kommer fram till Dublin fem över 11 (lokal tid, så läs; fem över 12).
Jag har haft lite väl fullt upp den senaste veckan känns det som. Det är skönt samtidigt som... jag har ju knappt hunnit vara hemma något ;o
eller... jag är hemma på dagarna, men mamma är ju inte hemma då ;o
Jag tror inte hon gillar att hon knappt sett mig senaste dagarna. Hon har blivit rätt gnällig dom senaste dagarna.

Jag har lite problem, jag skulle hemskt gärna vilja packa klart, men det är rätt svårt att packa klart när jag inte kan vara uppe på mitt rum och pyssla på när jag är ensam hemma. Jag ska åtminstonde tvätta det sista.

jag ska btw börja göra om min blogg nu.. så..


over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0