2 dagar kvar...

Fyfan, jag vill bara förtränga det nästan, att det är jätte lite tid kvar innan jag far.
Jag är på allvar så nervös att jag kan inte äta, jag har inte ätit vettigt på kanske en vecka. Magen kurrar,och jag är hungrig.. men när jag får mat framför mig så känner jag bara hur det växer i munnen på mig.
Så jag har på allvar gått ner tre kilo, beror det på att jag inte har ätit eller om jag går längre svängar med kitty har jag ingen aning om.

när jag klev upp imorse så vaknade jag rätt bra, sen började dom där *#"!&% snickarna hamra, jag antar att dom är på taket. Men när jag gick in på toan så lät det så mycket att det ilade, åh vad man kan svära. ;o

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0