17 dagar kvar...

Nu skippar vi datum överskrift, och kör på nedräknings överskrift..

Hela mitt liv kretsar runt Irlands-resan. Inte så mycket att jag packar och sådär. Det ska jag börja med. Men det är mer att jag kämpar för att låta bli att stressa sönder, haha. Jag ångrar mig inte, eller rättare sagt jag kommer att ångra mig tills jag kommer dit. Men det har väl att göra med att jag är rädd för förändringar.

Jag kan tänka mig att om man läser mina inlägg så tänker man väl "men åk inte då". Grejen är den att jag VILL åka, men jag oroar mig bara, en massa.

Jag hade en väldigt dålig dag igår, det började bra, var på mycket bra humör.. sedan sänktes det bara en massa. och jag började ifrågasätta varför jag gör allt? haha vad jag avskyr dom där dåliga dagarna.
Den här dagen började dock lite bättre. Jag ändrade mina ringsignaler till väckarklockan igårkväll så jag vaknade så jag fick mycket tid att pyssla istället för att stressa iväg till skolan som jag gjort den senaste veckan.
Så idag har jag en bra dag, jag ställde mig på vågen imorse och insåg att jag har gått ner 1,5 kilo, har sminkat mig, tvättade håret. Jag känner mig snygg idag.
Det enda som saknas är att jag måste raka benen, men vafan. Allt kan inte vara perfekt.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0