16 dagar kvar...

Nedräkningen fortsätter. Jag pratade med min värdmamma för första gången igår, eller.. Vi försökte iaf.
Först satt jag vid den bärbara datorn när hon ringde upp mig på skype. Hm se där jag har en mic där, synd att webcamen inte fungerar på den.
Sedan flyttade jag över till min stationära, pah! Där webcamen funkar, och jag var övertygad att jag hade mic inbyggd i webcamen, tji fick jag.. jag fick då inte igång den iaf (micen alltså).
Så vi satt och skrev och hade webcamarna på ungefär. Det gick rätt bra, det roliga var att jag hörde ju henne. haha.
och hon satt och berättade allt jag skrev till sin man. Och huxflux så dök deras nuvarande au-pair upp.

Av någon anledning så får min värdmamma mig att lugna ner mig så fort hon bara skriver minsta lilla. Min värdpappa har inte samma effekt. Men hon har något som får min oro att stanna upp en stund. Kanske det att hon är en mamma? Haha.

Jag avskyr skype för övrigt, den bara jävlas ju. Och det värsta var att när vi "la på" så ringde jag den där test grejen. Och nej men se där! då fick jag igång micen. grr!

Jag överväger att fixa så att mamma har skype på sin dator, så jag kan få prata lite med henne iaf.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0