12 dagar kvar...

and i'm freakin out!

på allvar, det är 12 dagar kvar innan jag lämnar det trygga. Innan jag lämnar mamma, som jag har haft vid min sida varje dag i 20 år. Innan jag lämnar allt och alla jag känner bakom mig. Jag vet inte.. jag vet inte om jag ska vara lycklig över att få en ny chans eller om jag ska vara vettskrämd.. min nervositet överspeglar allt.
Jag vet att det kommer vara den bästa erfarenheten, och jag kommer växa m.m m.m. Men på allvar.
Jag lämnar ALLT. jag... längtar samtidigt som jag bara vill gömma mig under sängen en stund.

Jag slutade skolan i fredags, det var ett bra beslut att sluta två veckor innan. Smart drag av mig.
I fredags hade även jag och anna kalaas ;P det var faktiskt riktigt trevligt, träffade vänner jag inte träffat på evigheter, som jag saknar till tusen. Synd bara att anna blev lite för full så hon åkte hem tidigt, vilket gjorde att jag ville inte fara ut på krogen heller. Men vafan, sånt man får ta!
Det var en mycket trevlig kväll i övrigt :)

och idag har jag kört bak-maraton. Fan vad slut man kan bli av värme. men det är kul ändå :D

over 'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0