11 dagar kvar...

Imorgon börjar packningen. Jag hämtade nyss hockeytrunken som jag ska packa i.
Så jag börjar packa och tvätta och hålla på imorgon. Heeela dagen.

Idag började snickarna pyssla med huset, dom väckte mig runt halv åtta. Jag minns bara att det stod 07. nånting på klockan när jag vaknade första gången. Så det lär väl ha stått halv åtta kanske.
Det gillades inte för det verkade som att dom behagade att börja vid mitt rum.
Sedan gick jag och duschade och insåg att persiennerna går inte ner helt, eftersom jag såg en arm när jag satte mig spritt språngande näck på sängen. Jag hoppas för gudarna att han inte såg in..

Min webcam fungerar iallefall på den bärbara nu, så det är inte kört, peeps. Ni får se mig när jag är där borta ;) haha

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0