02/08-10

se på fan, vi är redan inne i augusti. Nu är det 18 dagar innan jag far, ska vi börja nedräkning?
Sen jag pratade med min värdmamma så har allt lugnat ner sig i magen och i hjärnan. Jag har visserligen inte riktigt haft tid den här helgen för att tappa förståndet helt. Vilket är väl kanske tur det.

Jag är ganska stolt över mig själv, har lyckats få anna att gå med på att skaffa blogg tills hon ska fara också, eftersom hon ska fara dit också <3 hon ska ju bara vara tre timmar ifrån mig. Thank god, då har jag någon hemifrån. Jag lär väl ska hjälpa henne någon dag med bloggen men :p

I lördags fick jag min examenspresent av pappa och carina, bättre sent än aldrig ;), Det är en klocka. Den är suuuper fin. ojoj!
Den är vit, gjord av.. plast (låter kanske inte så hållbar, men det är den!) och så är det bling på den! whoop!
lägger ut en bild senare ;)
Tack <333

Naaj, jag har faktiskt ingenting vettigt mer att säga.

såå... over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0