22/04-10

Jag får alltid en känsla av att jag skriver fel månad oO men samtidigt så är jag för lat för att räkna efter, så ni får det i uppgift att rätta mig.

Fanny, svar till din kommentar. Jag har ingen kamera men jag ska försöka bättra mig ;) ska försöka nå billigt rat till kamera :D

Imorgon blir det krogen med anna, är så trött nu så jag känner inte alls för det xD men imorgon är jag pepp! då jäklar.. haha
Det känns väldigt dumt, anna ska ha likadan klänning som jag.. undrar om man ska hitta en annan outfit?

som sagt så är jag rejält trött. så jag ska lägga mig...
men jag lovar att uppdatera med bilder efter imorgon :P


(it always cracks me up) det här har jag pysslat med hela senare delen av kvällen, att få håret att se ut sådär...


over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihii ja du får göra de, så kul att se bilder :)

Du är så fin så ;)

Puss

2010-04-28 @ 10:00:40
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0