19/04-10

nej men vad hände oO jag tittar in på statistiken och den har sjunkit brutalt mycket oO
jag som nästan var stolt över att ha åtminstonde några som tittade in ibland, nej du..det höll då inte i sig ;)

Anna hittade vääärldens sötaste laptop, hur go som helst var den. Och det kliar lite i fingrarna.
Den var 20x15cm! hur sött är inte det på en skala? :D
och den hade rätt bra batteritid. Så jag mejlade killen som sålde den, jag veet! jag kunde inte låta bli!
Men jag frågade bara lite saker :P

Idag blir det umeå för min del, mamma ska upp en sväng så jag tänkte följa med för att hon skulle få sällskap. Och dessutom se något annat en övik en liten sväng, sånt är alltid kul :P
Synd bara att jag inte hinner svänga in hos fanny :/ det suger lite grann. förlåt fanny!

Nu ska jag göra någon nytta.. dvs. gå ut med tjejerna. (hundarna ofc)

over 'nd out


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh va synd att du vi inte hinner träffa :( aja men nästa gång;)

2010-04-19 @ 14:21:16
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0