15/04-10

Usch, jag har ingen inspiration att göra om bloggen nu heller... nu när jag har lånat en ny datamus så datorn fungerar som den ska igen (se där, det var musen det satt i hela tiden).

Som sagt så var jag på ams idag, det gick bra. Hon var mycket trevlig som jag träffade. Jag ska få en jobbcoach (dock inte på arbetsförmedlingen i sig, utan miroi eller ...nånting strategerna) som ska ge mig lite hjälp så jag äntligen får ordning på mitt CV och lär mig söka jobb och sådär. Det är ju pinsamt att jag inte kan det, men sånt är livet ;) det är det dom är till för :D haha

nåväl, nu blir det nog natten för mig känner jag. är lite lagomt trött sådär.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0