14/04-10

Eftersom min dator har fnatt så får omformningen av bloggen vänta några dagar till.. jag drar ut på det.

Jag var med nana igår, myserå! haha vi insåg till bådas bedrövelse att vi har bara varandra, och i samma veva som vi kom fram till det så fick både hon och jag en känsla av att vara oerhört patetiska. hahaha.

Men för första gången på många år så känner jag att jag inte vill ha ett förhållande fören jag känner mig helt fri från alla gamla känslor och fören jag hittar helt rätt.
Kan man hitta det två gånger i livet?

jag har börjat känna att det är fruktansvärt jobbigt att den bästa vän jag någonsin haft helt plötsligt växt ifrån mig snabbt som attans. Har inte träffat henne på snart ett år, hur hemskt är det inte? och ändå så bor hon bara typ tio mil bort. Men det blir väl så när man skaffar barn eller hur?;) Fast mamma tröstade mig med att berätta om hon och hennes kompis som hon växte upp med.. bästa kompis? jag vet inte hur man ska förklara henne ;) När mamma skaffade min äldsta syster och min bror så pratade dom tydligen inte särskilt mycket alls men dom fick igång relationen igen efter ett tag. Så det känns väl positivt..

jag ville bara säga...jag saknar dig, oerhört mycket. <3

Jag färgade håret igår, så nu är jag så fint svart i hela hårbotten som man alltid lyckas bli av någon anledning.. det är inte gulligt alltså. Sedan att anna attackerade hela min panna med färg är väl en annan femma (visserligen lyckades jag få bort det men..), jag hämnades med att göra hennes pekfingernagel blå :D så det ser ut som att hon har klämt den. mohahaha.


imorgon ska jag till arbetsförmedlingen som börjar bli en daglig rutin ungefär känns det som, egentligen är det inte alls ofta jag far dit. Men ändåå ;P
och jag måste maila syon på skolan och fråga vars mitt betyg tog vägen med tanke på att hon på arbetsförmedlingen ville ha det.
och så måste jag ringa parken och höra om det finns något jobb där åt mig.
ah föresten, måste fråga om praktik med hon på arbetsförmedlingen också.. måste komma ihåg det.


over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Karrå

Håller med mamma, i livet går det ju som upp & ned med vänskaps relationerna.. Min erfarenhet hitintills är då att de vänner som är ngt att ha & som verkligen står en varmt om hjärtat hittar man ALLTID tillbaka till förr eller senare! Det ordnar sig alltid med den biten serru =) & skönt att du verkar försöka få någon ordning på inkomsterna ;D Puss! <3

2010-04-14 @ 17:37:50
Postat av: Fanny

saknar dig :) du är välkommen till oss när som helst. :)

Thomas går nu helt utan problem.. :):) Tiden går så fort, vill bara att du ska träffa honom nu.

PUSSPUSS

2010-04-15 @ 09:37:51
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0