11/04-10

är hemma från paps nu. Kom visserligen hem för några timmar sen men..
Det bästa med att fara bort, är att komma hem.

Helt otroligt vad man kan störa sig på en del människor på bussar. t.ex. idag var det en kille som spelade överdrivet hög musik. jag satt närmast fönstret och över "gången" så sitter han och jag hör VARJE ord artisten sjöng. Eftersom jag inte hade någon egen mp3 så började jag nynna med när han börjar spela walking in memphis(?) med calle kristiansson.
Sedan så började jag tycka lite synd om tanten som satt brevid honom eftersom när jag hörde så väl musiken så kan jag bara tänka mig hur det var för henne.

När jag kom fram så möttes jag av en mycket förkyld mor. Vi åkte på affären och hon köpte en kladdkaka för att trösta sig själv. Stackarn liten då.

nu ska jag nog sova tror jag...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0