09/04-10

Är i östersund hos min far nu. Kom hit igår.
Det jobbiga är att jag har lyckats tappa bort min mp3 för tillfället, alltså så spenderade jag fyra och en halv timme på en buss och lyssnade på två snorungar som satt och skrek bakom mig.

Idag gick vi till färgfabriken och kollade på en utställning med... Christian Partos, tror jag att han hette.
Helt otroliga ljusuppsättningar det var.
sedan gick vi ner på stan, så vi fick en redig promenad jag och pappa. och jag fick en redig blåsa på lilltån.
Mest för att jag har gått i mina vinterskor några månader nu och nu har jag äntligen bytt tillbaka till mina sommarskor.

Sedan, det mest intressanta på hela dagen! hör här, jag och pappa åkte till ica maxi efter vi hade kommit hem från stan. Och så går vi runt i lugn och ro och det börjar låta jätte högt och så säger det i högtalaren "en brand är upptäckt i byggnaden, var god gå ut genom närmsta utgång".. och självklart upprepade de det på engelska.
Men jag hörde en av kockarna säga att dom höll på att baka därav lite mycket rök, antar jag. Jag kan inte mer än anta.
Nåväl så efter "branden" var över så var vi ju tvungen gå in igen och leta rätt på vagnen som vi lämnade.
Det är spännande att bo i östersund!

Over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0