28/09-09

nuu är det en vecka sedan, fick den mest fantastiska skivan av Lena (Regina spektor Begin to hope), av paps fick jag den andra och den sista boken i twilight serien (som jag skrev tidigare) köpte den andra igår.
Av mams och micke så fick jag 500 att köpa kläder för, så jag och mams ska på stan på lördag. (NIIICE!)
Av Kattis och Jonas fick jag akrylfärger, perfekta färger att blanda med, YES!
Farmor fick jag 200 kronor av. Peter en fantastisk tavla, helt underbar. Karrå ett jätte sött halsband med jätte stora blommor som liknar mina på armen, sötnöten  min ^^
Purre och magda, 200 på mobilen ;)
deeet var väl allt va? :o pinigt om jag inte kommer ihåg.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0