17/09-09

Sitter hemma hos paps. DET ÄR BANNE MIG BARA 4 DAGAR KVAR INNAN JAG FYLLER 19!!! slå den ni ;)
Farmor och Sverker kommer imorgon, hit alltså.
Och på lördag ska tydligen vi fara på bio, jag vet inte om det bara är jag, paps och kamilla eller om farmor och sverker också ska med. Vi får väl se ;)

Förra helgen när syrran var här (i övik) så köpte hon andra boken i twilight serien, och jag lånade den av henne och hon lånade första av mig. Nu fick jag ett sms för ett tag sedan där hon sa åt mig att skicka 2 och 3 på posten. Besatt? haha.
gulltuffsen min.

Jag försöker förgäves komma på något intressant att skriva om men det är banne mig omöjligt.

Aaaah, snart har jag och peter varit tillsammans ett år... yey?! ^^  6 oktober just so everyone knows!


Jag längtar som en galning efter umeå, Fanny, Ansou och Thomas. Jag saknar dom så jag nästan går sönder. Och eftersom Fanny har fullt upp med Thomas så blir det inte så att vi pratar så mycket, dom har fått en lägenhet nu iaf. Dom flyttar in den 1 oktober. Så då kan jag äntligen fara och hälsa på dom. Det är fruktansvärt tomt utan dom när man hann vänja sig under sommaren. Usch, det är inte kul alls.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0