07/09-09

Det var evigheter sedan jag skrev något insåg jag nu.
Jag har börjat skolan IGEN. Känns lite halv drygt, men jag måste få det bortgjort så det är väl bara så det är, bita i det sura äpplet?!
Just nu sitter jag och väntar på att bussen ska komma så jag faktiskt kan åka upp till skolan och arbeta lite.

Jag fyller dessutom år snart, YEY ME! tråkigaste åldern dock?!
Jaaaag hoppas att jag får dom två sista böckerna i twilight serien >_<
hoppashoppashoppas! :D:D eller två sista? det är den andra och den sista, råkade ju köpa tredje boken istället för andra när jag skulle köpa sist :$ PINIGT!

Något jobbigt: Jag har blivit jätte sugen på att antingen klippa någon radikal frisyr eller göra dreads eller något. Jag måste motstå impulserna! För samtidigt som jag vill det så vill jag ha jätte långt. Jobbigt :o

Btw, karrå kommer nästa helg, tror jag ^^ yeey! då kanske jag får känna på tjockis magen ^^ tycker att h*n kan komma ut snart.. faktiskt.

oooooch helgen innan jag fyller år, alltså typ ännu nästa helg så drar jag till pappa. Jag trivs mycket bättre i lägenheten än vad jag gjorde i huset. Antagligen för att det inte tar 5 år att ta sig in till stan längre. Istället tar det typ 15 minuter att GÅ in till stan. NIIICE! Jag skulle lätt kunna tänka mig att ockupera ett av deras rum. mohaha!


blää jag har bestämt mig för att börja äta gröt på morgonen..vaarje morgon. Jag hatar gröt, det är så jävla äckligt. Dessutom har jag bestämt att jag högst får ta en sked sylt. För utan sylt skulle inte gå.
Det växer ju nog mycket i munnen med sylt så.


så det så!

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0