15/11-09

Julen börjar närma sig, usch. Och jag är bara klar med en julklapp.
ischisch.

Systers förlossning börjar närma sig också. deeet är tio dagar kvar, tror jag o.o något liknande iaf.


Jag fick ett oväntat samtal av tjejerna igår. Dom hade varit i sundsvall och shoppat loss och så när de var påväg hem så ringde de till mig och frågade om jag ville ut och snurra runt med "bosse" (bells nya lilla nissan).
Dom var övertrötta och lite lustiga, satt och sjöng så man fick hjärnblödningar. Och vi svängde förbi coop, OCH JAG HITTADE BLÅ KARAMELLFÄRG! BOYAKA!!
Så nu ska jag äntligen göra blåa cupcakes. yey!
Vi fick en impuls att åka upp till Umeå, fast det blev inget av. Så tillslut hamnade jag hemma hos Peter.


Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0