ingen text idag heller, jag orkar inte leta reda på någon...

Jag och Peter far antagligen till Papi imorgon och stannar tills på söndag. Det känns bra att få fara bort lite faktiskt.
Men vi får väl se om peter ens vågar sig dit så ;) Jag tror på det när det händer, haha.

Det har varit en rätt händelselös vecka faktiskt, skit tråkig.
Jag var till UM idag, till kuratorn, riktigt bra kurator om jag får säga det själv. Visserligen pratar hon VÄLDIGT mycket... och hon... hon är verkligen en sån där stereotyp av en psykolog xD sitter och nickar i sin fotölj och säger: mhm, jaha...hur får det dig att känna?
Det är så kul! jag började tänka på det idag, och tillslut så var det det ENDA jag kunde tänka på, och sen när hon ställde mig en fråga så hade jag totalt tappat bort mig i vad vi ens pratade om. Svårt att hålla minen om jag får säga det själv.

Sen har jag börjat läsa den fjärde twilight boken! OMG! DEN ÄR SÅ BRA! jag tror jag dör hur spännande den är... eller spännande är väl lite halvt fel ord... men sjukt bra är den. Jag tror peter börjar bli lite less på att ALLTID se mig med huvudet nedgrävt i en bok. Men det får han ta, det är trots allt typ bara 500 sidor kvar innan jag är klar med alla böcker. Eller ja.. hon har visserligen skrivit en halv femte bok, men jag vet inte om den är värd att läsa när den inte är klar (den finns ute på hennes sida, tolv kapitel eller något). Fast tyvärr måste jag läsa om den fjärde boken, eftersom jag läser den på engelska nu... och jag vill läsa den på svenska också. Och så ska jag läsa resten av böckerna på engelska, jag har verkligen ingen ordning....
jag ska köpa alla böcker när jag får råd, och bara s'att ni vet så önskar jag mig alla böcker på både svenska och engelska (fast inte den första på svenska, det är ovärt...jag har den redan).

PUSS!

Over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde inte du ha huvudet i skolböckerna istället? :D

2009-05-20 @ 21:06:08
Postat av: (svar till den anonyma)

haha jo egentligen :$ MEN DOM ÄR SÅ BRA! :D

2009-05-21 @ 12:47:08
Postat av: Anonym

Du får gärna komma till pappi oftare än så....kram

2009-05-25 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0