ingen låt idag...

Klassfest i fredags, skit tråkigt ärligt talat... men resten av klassen verkade ha kul.
Jag satt ute på altanen ungefär hela kvällen. Och ibland kom det folk och frågade hur jag mådde.... lite irriterande...kanske.
Bara så alla vet, jag mådde bra... men jag var irriterad, och uttråkad..eftersom jag är inte en sån som springer omkring och hoppar...
Sen så kände jag mig väldigt....inte omtyckt.

Och jag har försökt få tag på karrå fan i en vecka men hon svarar aldrig... ;P
så nu skickade jag ett sms åt henne och sa åt henne att ringa när hon hade tid..(WOW HON RINGDE!:P)

Jag funderar dessutom på att fara till pappa, och jag vet att jag har pratade om det med honom sist jag pratade med han men jag vet fasn inte när jag sa att jag skulle komma... :o
Jag måste fråga towe..

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0