I know that I've got issues, but you're pretty messed up too...

Blä jag har verkligen inget att skriva om längre...
Har hjälpt Sarah med hennes blogg idag, lägger upp en bild på headern sen..
(typsarahkanske.blogg.se)

Vi har suttit på skolan i hundra år, jag har kämpat mig igenom några skolarbeten som ska vara inlämnade. Hoppas jag får G..

Dom ringde från Rut&Karl igår, och jag fick en tid idag klockan elva där vi skulle bestämma hur jag skulle ha håret. (lägger upp en bild på det planerade också).. Hon sa att jag var tvungen att ha en massa löshår! HJILP! Men jag har bestämt att jag ska betala det själv.

Som sagt, har inget att säga...

(dagens låt: Kelly Clarkson - My life would suck without you)

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0