and honestly my life would suck without you...

Jag har endel dagar då jag verkligen uppskattar och inser hur mycket jag älskar alla personer i min omgivning.
Jag har lite av en reality-check endel dagar... och andra dagar känns allt konstigt och alla känns som att dom är robotar... haha

ÅHÅHÅH! det är 14 dagars på fredag! lite kul rå! ^^
Det är temat "jag kom precis ifrån..." hahahaha jag ska komma precis ifrån efterfesten xD
jag kommer se ut som skit!
Typ maskor i strumpbyxor, tröjan på sniskan och knullruffs i håret.
äh, jag kommer vara snygg som satan iaf! (jag ska försöka kirra bild sedan)

(dagens låt: Kelly Clarkson - My life would suck without you)

Over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du skickade nått spexigt till mig på mobilen men jag såg aldrig vad det var :O:O:O

2009-05-28 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0