You were on my mind when the world was made..

Jag har tagit hand om syrrans katter i helgen, tillsammans med peter.

Och just nu så saknar jag fanny mer än vad jag nog någonsin har saknat henne..
Hon är min allra bästa vän, och det gör så förbannat ont att jag inte kan vara med henne, för jag vet hur mycket hon behöver mig just nu.
jag älskar henne helt enkelt, och jag behöver henne också...

jag har väl egentligen inte så fasligt mycket att skriva om...

jag måste gå en extra termin eftersom jag inte kommer att hinna med att gå ut med dom andra. crap!

och jag har blivit totalt besatt av twilight (pappa, minns du boken jag köpte när jag var hos dig? helt klart smart drag av mig ;P)

(Dagens låt: Kendall Payne - I will show you love)


Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0