Romeo, take me somewhere we can be alone..

Sitter hemma hos bunny nu. Äntligen ;) eller visserligen for jag hit igår.
Jag funderar på att åka hit nästa helg också, men jag är inte säker.
Jag känner att jag behöver henne just nu, och att hon behöver mig tror jag.
Det är lite som att jag vill vara med henne så mycket som möjligt innan hon får Thomas, inte för att jag inte längtar efter Thomas, det är mer det att jag längtar så jag håller på att dö.
Men det är lite så jag får vara med henne själv.

JAG KÄNDE THOMAS SPARKA IGÅR! den mest fantastiska känslan ^^ Usch, vad mysigt det var!

(Dagens låt är lite depp och så, och den har inget med mina känslor att göra utan det är bara en allmänt bra låt, dagens låt: Taylor Swift - Love story)

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0