I thought I was a fool for no-one, oh baby I'm a fool for you...

Jag är totalt besatt av twilight, pinsamt nog.
Det blev jag nog innan jag ens hade varken läst boken eller sett filmen, dvs. när jag fick veta att filmen skulle komma.
Men jag trodde faktiskt att filmen skulle vara totalt annorlunda mot hur den egentligen var, och sedan när jag sett filmen så läste jag boken, och boken var ju fan ännu bättre än vad filmen var. DAAAMN! :D

Så dagens låt, den tar jag ända här uppe, det är ett av soundtracken till twilight, så dagens låt: Muse - Supermassive black hole, den spelar de när de spelar baseball... just so you know.

Ihelgen drar jag nog iväg till Fanny, känner att jag behöver det. Jag far antagligen på torsdag redan, så jag får vara med henne lite längre än två dar. Tur att det inte är så långt att åka egentligen, tar ju trots allt bara en timme och 40 minuter typ.
Och jag SKA känna thomas sparka! annars jäklar!
Annars blir jag nog hur besviken som helst. So I hope he'll do it for me.

Annars såå...skulle jag gå till SYOn idag, men neeeej då. hon är hemma för vård av barn idag, lärare/skolpersonal borde inte ha några barn >_< crap!

jag orkar fan inte skriva nå mer...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0