25/06-09




Dagen efter studenten så var det dags för bal, gissa om jag var sliten när jag satt där kvart över elva på stolen hos frisören.
Det slutade ganska bra efter jag hade stressat som en galning (jag längtar INTE till mitt bröllop, jag kommer ju bryta ihop)
Eftersom att peters föräldrar envisades om att han skulle göra sig i ordning hemma så var jag tvungen att åka först hem från frisören, sedan vänta på purre och magda, jag ville ju inte byta om så tidigt för då skulle jag garanterat ha smutsat ner klänningen. Under tiden jag väntade på dom så kom hon som skulle sminka mig. Sedan eftersom purre och magda inte visste vars peter bor så var jag tvungen att följa med dom och hämta honom. Och sen åka hem igen för att byta om och sätta på naglar och allt fan. Men det gick bra.. vi kom iväg tillslut.


Några dagar efter det så blev peter sjuk, och jag tyckte att neeej men jag har så bra immunförsvar och jag brukar aldrig bli sjuk så jag är med dig ändå. MMH jo jävlar. Nu sitter jag här med världens rethosta, dubbelsidig öroninflammation och ögonfluss.. Kul va?
Plus att för några dagar sedan så fastnade jag i en av grindarna när jag skulle springa och svara i mammas telefon så jag stöp och skrapade upp knäet (plus ett fint stort blåmärke runt omkring såret) och stortå nageln vek sig på mitten.. såå skönt.

Så alltså, för att sammanfatta, jag sitter här, har ont i knäet och tån, halvt döv och sitter och hostar..

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0