23/07-09

sååå...då var man hemma igen, rätt skönt. Just nu njuter jag bara av att vara hemma.
Även fast Peter är nere i linköping.

Jag har dessutom börjat sakna Pudas as mycket.. Jobbigt. Sist jag pratade med honom så var han i Finland och jobbade.. (udda..)
Igår när jag och farmor satt på bussen så hoppade en kille på som var så sjukt lik pudas, han hade exakt likadant hår som honom fast lite kortare, och likadana kläder som han brukar ha... enda skillnaden var att det inte var han.. och killen som satt på bussen var mycket tjockare än pudas. jag saknar honom.. dumma pojke.
Jag hade faktiskt en tanke på att åka upp i sommar och hälsa på honom och passa på att hälsa på Ida och Sara och gänget men neeej när han är där borta så går ju inte det heller.

äsch då...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0