21/07-09

Thomas blir två månader idag... yeeey! ^^
Fast Fanny har dock lämnat mig och farit hem så.

Natten till igår så var det tydligen inbrott på Konsum här. http://www.vk.se/Article.jsp?article=292681&category=389

Åh! föresten, satt och läste Åsa Larssons bok Tills dess din vrede upphör.
Hur bra bok som helst! ^^ galet!

Iallafall hittade jag ett ganska bra citat eller vad man ska säga, som jag tycker faktiskt stämmer in.

"Om man minns ett tillfälle då man varit riktigt ledsen, så känner man sorgen komma tillbaka när man tänker på det. Och om man minns ett tillfälle då man varit riktigt glad, så kommer glädjen tillbaka. Men om man minns ett tillfälle med ångest, så kommer ändå inte den känslan tillbaka. Det är som att hjärnan bara säger stopp. Den går inte tillbaka dit. Man kan bara minnas att det var så. Inte känna igen hur det kändes."

Sååå... iallafall, två månader kvar innan jag fyller nitton.... yeey! ^^


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0