12/07-09

haha jag hängde med kattis på hotellet igår, det slutade med att jag mest satt och var fascinerad över att ALLA och några till var där. Visserligen så såg jag typ två av mina gamla klasskompisar så alla var väl inte där. Men ändå!
men alla som var där dansade och hade sig.
Tillslut blev även jag upptvingad på "dansgolvet", av purre förstås.
Jag blev trampad på tårna(inte av honom), dunkade in i folk och, tja...allt möjligt... Men det var riktigt kul faktiskt, haha!

Nu verkar både Purre och Magda vara slö som fasn. Purre sitter invirad i en filt och kollar på tv och ser ut att ha ont i huvudet, och sist jag kollade till Magda så låg hon på soffan med en filt ovanpå sig och kollade ut genom fönstret.
Och jag känner mig bakis, även fast jag drack typ... två bacardi breezer (hur fan det nu stavas) så jag blev inte ens onykter. Så bakis är jag inte, men jag har haft huvudvärk i flera dagar i rad nu. Det suger och jag hatar det.
Jag vet inte riktigt vad det är för fel heller. Det är säkert Fannys fel :P haha.

Jag kommer nog hem runt den 25:e föresten, så att alla vet :P

Over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahaha, jaa men mår ju som man förtjänar! Tur att du och jag var skötsamma och därför mådde ganska bra! :D

puss

2009-07-14 @ 10:54:46
URL: http://labradorliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0