07/07-09

Dorotea.

sitter här hemma hos Purre och Magda, där jag bott de senaste dagarna. Till min förvåning så fick jag jobb idag, det är nice. Eller... nu lät det ju som att jag fick jobb mer än idag, but I didn't. Jag fick jobba idag helt enkelt.
Sen så har jag BAKAT! AWESOME!
Jag är bäst på att baka om jag ska vara ärlig. Jag gjorde Brownies (lite misslyckade kanske... använde för mycket choklad) och Cupcakes. DOM ÄR ÜBERSÖTA! hihi.
Faaast, när jag kommer hem så ska jag börja experimentera med cupcakes... om jag lyckades med dom här vill säga.

Imorgon har jag ingen som HELST aning om vad jag ska göra... fanny kanske?

Usch, jag börjar sakna Peter riktigt mycket nu föresten. Det börjar bli jobbigt faktiskt, och sen så kommer jag inte träffa honom på två veckor till typ. Dom far typ på torsdag och är borta i två veckor, skit också.
Så.... "sarkastiskt yeey" jag är utan honom i tre veckor totalt. Inte mer då jävlar.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0