Oh, I love you! I wish you got the flu...

(so that I could take care of you, like you take care of me...)

jag hittade då balklänningen för mig för ca två månader sedan...
Vi köpte den, från tradera. För 1079 kronor. Jag blev totalt förälskad i den...
Men tji fick jag, det stod att leveransen skulle ta 2-4 veckor...har inte fått den än.
Igår kontaktade mamma säljaren... genom sms... då fick hon svar att säljaren skulle skicka ett mejl åt henne...
Jag tror inte att hon har fått något mejl än...
så...my point is...att om någon vet var man kan köpa en likadan och relativt billig...så kan ni säga till...





(dagens låt: Hello Saferide - Get sick soon)


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0