och du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt...

om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt...

okej...på allvar, det här är en av de töntigaste låtarna jag vet. Men jag om jag ska vara ärlig så måste jag erkänna att jag gillar den där delen av låten. Jag vet, shame on me.

För att få mig att sluta skämmas och skriva om annat så... Hela jullovet har bara rusat förbi, jag har på allvar inte gjort något vettigt. från den 22 till den 27-28 så var jag hos min fader. Sedan har jag bara....legat och kollat på film med Peter ungefär.
Eller nej! där ljög jag. Vi var ju rakt av på en fjortis fest på nyår, WHYYY?!
Vi började kvällen hos Peter, där vi gav varandra julklappar (jag fick nog världens bästa^^), sedan fortsatte vi till min syster där vi åt en helt gudomlig middag. Sedan blev det av till Johan där vi var en hel del som trängdes i ett litet rum.
Sedan blev folket less och ville till den där satans fjortis festen. Jag ville inte riktigt tillbringa min nyår där kanske.
Det var en fruktansvärt irriterande människa där som hette.... Patrik(?), han irriterade mig rejält. En riktigt "cool" tröja hade han också...ojoj. så häftig.
wellwell, efter tolvslaget var jag riktigt less och ville hem. Så... vi började gå och tillslut ringde jag min syster, och de kom och hämtade oss, och vi åkte hem till Peter. (Jag vet, jag måste nog vara den tråkigaste människan att gå ut med, fölåået).
well well, sedan så gick det några dagar, och så har vi varit på stan några gånger... jag har köpt... en tvättkorg, en av mina favoritböcker (come ooon! den gick på typ 20 kronor. kunde inte låta bli att köpa den), två par skor, två linnen och hårfärg. något sånt ;)

och så börjar jag skolan imorgon, så nu är det slut på jullov för min del. nu kommer det vara hard work för mig tills jag tar studenten. Yey me!

(Dagens låt: Sonja Aldén - Du får inte)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0