and I died when you looked up like that took my breath away....

(knocked me flat on my back...)

och ibland så funderar jag verkligen på om allt är okej med min pojkvän...
Men han får mig att skratta iallafall <3
han är rätt bäst faktiskt, jag ska inte säga något annat.....men... han är lite udda. :*

Jag har ingen som helst aning vad jag ska skriva, allvarligt. jag är nog den tråkigaste människan på....solvägen.

OHOHOHOHOH! BTW!!!! peter typ gjorde såhär va att han typ ba vann en massa typ tradera auktioner.... och så typ var det ungefär nå såna där typ tunnlar.. vänta ni ska få se...




typ nå sånt ser dom ut... dom är typ 10 mm... amen då vare ju så att jag fick ett par. åsså han fick typ två par rå.



OJ! jag måste ju bara säga det här också! vi har ju faktiskt varit ihop i 102 dagar. *ser rätt nöjd ut*
det är aaaaaaawsome! typ.

(dagens låt: Sister Hazel - Everything else disappears)


Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0