So, tell you something that I've found, that the world's a better place when it's upside down, boy...

Mamma hittade en liten annons i ÖA idag, längst bak. Det stod att det var halva priset på balklänningar. YEY tänkte jag, skit bra... där kanske jag hittar någon jag gillar, som jag kan faktiskt testa.
Jo, ja...jag hittade ju, jag har faktiskt köpt en. En röd till och med. Kom igen! För det första så mitt enda krav var att den skulle vara grön (den enda gröna som fanns där var skit ful) och rött?....på mig?

Den första jag testade satt riktigt bra på mig.. jag är lite som en kille, jag testar en sak och sen är jag nöjd.
Sen kommer Sannah ner med en helt fantastisk, vinröd klänning. Lite plottrig men... jag testar den och faller totalt för den.
Den var helt underbar... Sedan kommer mamma och sabbar och säger något i stil med att den var för dyr.
Jag blir förstås besviken, försöker låta bli att visa det för någon men...
Iallafall så slutade det med att jag köpte den första jag testade.
Jag testade två andra, de två såg likadan ut menvar olika färger, tji fick jag, båda var för små.

Jaja, jag har en balklänning nu iallafall.

(dagens låt: Gabriella Cilmi - Sweet about me)


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0