and so it is just like you said it would be...

jag vet att jag inte brukar skriva särskilt mycket, eller något intressant för den delen.
Det är nog egentligen ganska onödigt att läsa min blogg. Men den här bloggen är nog mer för mig själv än någon annan.
För att jag ska få tillfälle att vräka ur mig allt som är inuti mig... mamma påstår att jag tär på folk. Att jag tynger ner alla med min skit. Jag ska ta tillfälle och be om ursäkt för det, eftersom det är inte min mening.
och just nu så är mitt humör jätte konstigt, jag blir sur jätte lätt, och jag förstår inte alls.
Sen så gråter jag typ fem tusen gånger per dag....för ingenting alls.
Så förlåt...att jag beter mig som en skit hela tiden. Slå mig på käften och säg åt mig att skärpa mig, det borde nog fungera när jag är grinig. höhö.

Jag drar nog till Dorotea nästa helg, känner att jag behöver en paus en stund. Det är tydligen dorotea-dagarna men det känns inte riktigt så intressant ändå.
Jag åker dit för att det finns möjligheten, för att det finns folk som tar emot mig där, med öppna armar. Och som faktiskt inte har något emot att jag kommer och hälsar på. Folk som låter mig komma och gå som jag vill. Tack till dom ;)

damn, jag känner mig lite emo idag....

(dagens låt: Damien Rice - Blowers daughter)



Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0