and I cant breathe without you....

jag har insett (genom att läsa en massa gamla inlägg) att jag skriver samma saker flera gånger... men jag  brukar ju samtidigt säga samma saker flera gånger också så..

Vi hade redovisning idag, på foto b. Crap, hade inte gjort uppgiften så jag ska stressa ihop några bilder och sådär ikväll och redovisa imorgon, så alltså så har jag två redovisningar imorgon. För vi ska redovisa en annan uppgift på foto då också.
Den har jag visserligen iallafall gjort. Thank god for that.

Igår tog jag hand om tuffsarna (hundarna), jag har fan börjat drömma mardrömmar om dom där sakerna. Hero rymmer HELA tiden, så fort han får chansen så rymmer han. Och jag kan säga att han är snabb också. Förra veckan tror jag det var så drog han och Zammie, jag sprang så fan allt jag kunde och mer. Vilket resulterade i att jag var både påväg att gråta OCH spy. Jag fick skäll av två pers, och de tyckte att jag ska ha mina hundar kopplade, Vadå trodde dom att jag släppte lös dom för att få lite motion eller?  Idioter >_<
Weell,somsagt igår tog jag hand om dom igen, tack och lov så drog dom inte något men ända sedan jag fick veta att jag skulle ta hand om dom så har jag drömt mardrömmar om det typ.
Inte för att jag inte tycker om Hero, men jag hoppas mamma hittar någon som vill ha honom snart...
Det lär bli nå jävulst lugnare då iaf.

Weell, det är klassfest/50-dagars till helgen också.. jag vet inte om jag kan/vill fara..
Visserligen skulle det vara kul och så. Men pengar är alltid ett stort problem i mitt liv. (egentligen borde jag gifta mig med någon 80-årig rik gammal gubbe...)
Men vi får väl se vad som händer, förhoppningsvis så ordnar det sig.  Annars får jag sitta hemma och ha tråkigt ;P eller så kan jag alltid hänga med Banana (eftersom hon ska vara chaffis så...)

Iallafall, jag skrev väl för ett tag sedan att jag skulle börja prata medn ågon igen right? men jag har för mig att jag inte skrev hur det gick... Det gick helt okej. Visserligen fick jag reda på att jag inte ens skulle prata med hon som jag pratade med då. För hon och en annan kvinna skulle byta plats. Såatte... jag får inte prata med någon förren om typ tre veckor eller något, crap!


OHOHOH! BTW! cams bjöd mig på bowling-utgång/hennes födelsedagsgrejs... jag känner mig faktiskt typ...hedrad eller något, det var ages vi umgicks och....ens träffades! well, bowling blir det troligtvis iaf.. äsch då..

(dagens låt: Taylor Swift (jag är galen i henne) - Breathe)


Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0