I don't know what I want, so don't ask me...

Jag börjar prata med någon imorgon....igen, jag fattar inte varför men jag är sjukt jävla nervös. På fullt allvar så skulle jag kunna ringa och ställa in tiden bara för att slippa vara med om att börja prata med någon ny igen.
Jag har inte ens berättat för någon, jag brukar vara en sån där som berättar för typ alla att jag ska börja prata med någon.
Inte för att jag är typ stolt över det eller så, det är mer det att jag vill förklara eller något liknande..
Jag vet inte, jag vet inte egentligen varför jag berättar allt för alla.... uppmärksamhets krävande?
Jodå, jag är yngst... klart jag är uppmärksamhets krävande. Klart som fan att jag är det, serrö!

Så imorgon klockan 10.00 sitter jag där, ännu en gång... udda, jag trodde jag skulle slippa det.

(Dagens låt: Taylor Swift - A place in this world)


Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0