How can I decide what's right? When you're clouding up my mind....

anledningen till att jag har satt lösenord på min blogg är för att jag vill inte att folk som inte har med mig att göra ska läsa min blogg, jag har valt ut några få som får.. som jag vill ska kunna läsa, om de vill.
Jag räknar dock med att ni inte ger ut den till folk ;)


Över till annat:

PETER VANN EN TWILIGHT DVD! det aset! hahaha, jag var med i en tävling på twilightsweden.se där de skulle lotta ut typ fem-tio stycken som skulle få en dvd om man mejlade sin adress och namn.. jag gjorde det, och helt plötsligt säger peter åt mig att mejla hans också, och så vinner han! (jag lyckades nog flörta till mig den!) Nu har han fått den och för tillfället så sitter jag här och sitter och kollar på den, den är awesome.. Limited special edition... COOLT VA!?!
Det är en timmes extra material! Och jag är nog kär ^^

Sista april idag, härligt... 43 dagar kvar tills studenten.. och 44 till balen. Fan jag börjar bli nervös!
Jag har studentmössan hemma, balklänning också. Och en utstyrsel till studenten också.
Det saknas: skor!, väska och typ allt!
Crap!

Vi ska tydligen äta middag hos syrran på studenten...och purreplutt kommer att skjutsa mig i världens snyggaste bil!
seeen...vet jag inte vad som händer, hörrni!

(dagens låt: Paramore - Decode)


over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0