you are a god and whatever I want you to be

Jag mår bättre nu. Jag är glad (YEY ME!).
Jag och belli var på bio ikväll.. (äntligen!)
hahaha! och så ba PHAOW! PUSS! *ninja ljud* PHIOW! ÅH NI MÅSTE DEN!!!
nä... oke jag skojade... vi såg Get Smart. Damn! jag och belinda satt och asgarvade genom hela filmen medans törbollarna bakom oss skrattade typ tre gånger (vi var typ fem stycken i hela biosalongen och vi satt längst fram av oss som var där)
Nåväl. törbollar iallafall...
Hade en TRE TIMMARS lektion idag *gråter* foto B... första lektionen av den kursen. och direkt ska vi hitta en fotograf...
(det är inte det lättaste, herrn)..

jag är ledig imorgon...kanske skriver något mer då... orkar inte nu ;P

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0