I got no self-esteem, I don't blame my past...

Okej, jag vet...förlåt, det var ett tag sedan jag skrev nu. *dåligt samvete* även fast det i genomsnitt är typ tre pers som läser den så haha.
Det har hänt en del, mest oväsentliga saker men ändå.
Jag var till tandläkaren förra veckan, de testade en massa saker, min rörlighet i käken, hur spänd mina käkmuskler är (DAAAAMN DET GJORDE ONT!). Dom gjorde avgjutningar av mina tänder och sa att jag skulle få en bettskena. (min käke knäcker föresten, om ni inte visste det)
Sedan så...SKA JAG TATUERA MIG PÅ FREDAG! BOYAAAA!!!
och jag har varit på banken, och mött min rädsla för att prata med folk jag inte känner, och idag fick jag veta till min besvikelse att jag måste gå dit....IGEN! Damn!
Ehm, jag har färgat håret rött...om jag inte har skrivit det. heeheee...
och min syster var här i torsdags, jag har saknat den tanten. Och lite lämpligt så var det tjej-kvällen på stan i torsdags.
Jag har fyllt år föresten... 18 åååår, höhö. Jag fick ett linne och en tröja av tanten, fick välja ut dom själv. hihi.
och av mamma fick jag träningskläder till salsan, av lena + familj fick jag benvärmare (jag har en konstig kärlek till benvärmare, har alltid haft), av paps fick jag en citat bok, ett jätte fint halsband och han betalade salsan, syster yster gav mig en bok om hur man gör pärlsmycken och ett par örhängen och en ring, av towe,carina och petter fick jag en mascara (lite av en tradition?!) och en hårspraysflaska. Av Annah och Johan fick jag vinfläcksborttagningsmedel (känns som att dom känner mig lite grann iaf:P), av belinda fick jag världens finaste tröja <33, sarah och sannah fick jag en super söt sminkväska och läppglans (använder egentligen inte läppglans men ändå man vet ju aldrig :P) och av hans fick jag en beer-bong och bakis-piller. av största storasyster fick jag jätte söta servetter med döskallar på + ljusgrejer som var skit snygga:D (det kommer en bildpå allt sen:P) haha :P
ehm...har det hänt något mer....?... jaaag...tappade kulan till staven i naveln idag?! inte för att det är så värt att nämna men...
Och jag var på krogen i helgen....skit kul var det :D höhö...
eeeh....sen har jag väl inget mer på hjärtat..

Over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0