Yours are the sweetest eyes, I've ever seen....

Jag orkar inte bry mig om stavning just nu, jag är trött och hungrig.
Jag sov hos Peter inatt, vaknade klockan sex... så jag har varit vaken sedan dess... plus att jag somnade rätt sent.
HAN LÅG OCH PETADE PÅ MIG!
nej okej...det gjorde han väl inte...  eller? oO jag kan då rakt inte minnas...
Iallafall.. det var hur mys som helst ju!
Sedan var jag på skolan... tråkigt..
Sedan åkte jag ner på stan, jag och poj tog en kaffe.
Sedan åkte jag tillbaka till Peter, gosgosgosgos!
Vi kollade på....halva NMBC och sedan tappade vi typ koncentrationen...
Träffade föresten Emil på bussen också. det var kul, han har jag då inte träffat på år och dar.

nej du, nu känner jag för att sova...faktiskt. jag måste upp och duscha imorgonbitti. känns drygt.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Peter

Det var supermys i söndags och idag! ;)

pusss!

2008-10-13 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0